Το «ευχαριστώ» του Εργαστηρίου «Παναγία Ελεούσα»

- Advertisement -spot_img

Η Πρόεδρος και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Εργαστηρίου «ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΛΕΟΥΣΑ», για νέους με νοητική αναπηρία, Νομού Αιτωλ/νίας, Μεσολόγγι – Αγρίνιο, ευχαριστούν θερμότατα τον Αντιδήμαρχο Καθημερινότητας, Περιβάλλοντος και Ανακύκλωσης Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου κ. Χρήστο Βούρβαχη για την άμεση ανταπόκρισή του στο αίτημά μας για τον καθαρισμό του εξωτερικού χώρου στο Ναυταθλητικό  Κέντρο στο Λιμάνι Μεσολογγίου.

«Με τον τρόπο αυτό ο Δήμος στέκεται αρωγός για μία ακόμη χρονιά στην υλοποίηση του ετήσιου Κατασκηνωτικού Προγράμματος του Εργαστηρίου μας που θα πραγματοποιηθεί από 5-15 Ιουλίου 2026.

Ευχαριστούμε από καρδιάς για την προθυμία του, το προσωπικό του ενδιαφέρον για τα παιδιά μας και την ευαισθησία του για το έργο μας.

Του ευχόμαστε Υγεία, Δύναμη στο δύσκολο και υψηλό έργο του και κάθε καλό στην οικογένειά του», καταλήγει ανακοίνωση.

panagia eleousapanagia eleousa 6panagia eleousa w

- Advertisement -spot_img
Latest news
- Advertisement -
Related news

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ