Ο Πρόεδρος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, Dr. Αντώνιος Αυγερινός, σας εύχεται καλές γιορτές και παράλληλα ευχαριστεί από καρδιάς τους χιλιάδες εθελοντές του Ε.Ε.Σ. για το τεράστιο ανθρωπιστικό έργο που καθημερινά προσφέρουν στην ελληνική κοινωνία.
Related news









