Με ολιγόλεπτη καθυστέρηση η νέα πρέσβης των ΗΠΑ, Κίμπερλι Γκίλφοϊλ, έφτασε στο Προεδρικό Μέγαρο για να παραδώσει τα διαπιστευτήρια της στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κωνσταντίνο Τασούλα.
Μάλιστα, ο Κωνσταντίνος Τασούλας, εκτός από την Κίμπερλι Γκίλφοϊλ υποδέχτηκε νωρίτερα και την πρέσβη της Νορβηγίας, Harriet Berg και την πρέσβη του Καναδά, Sonya Thissen.
Η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ έφτασε στο Προεδρικό Μέγαρο με 15 λεπτά καθυστέρηση, φορώντας ένα μαύρο ταγέρ με λευκό πουκάμισο. Ήταν ευδιάθετη και χαιρέτησε δια χειραψίας τους επισήμους που την υποδέχτηκαν.
Ο Κωνσταντίνος Τασούλας την υποδέχτηκε στο Προεδρικό Μέγαρο, ενώ είχαν ένα σύντομο διάλογο. «Έχετε έρθει ποτέ στην Ελλάδα;» τη ρώτησε ο κ. Τασούλας, με την ίδια να απαντά: «Έχω έρθει ως επισκέπτης, για παράδειγμα στη Μύκονο και στη Σαντορίνη. Στη συνέχεια ξεκίνησα να σπουδάζω Ιστορία όταν ήμουν 18 ετών, με καθηγητή τον κύριο Σπυριδάκη».
Το Προεδρικό Άγημα απέδωσε τιμές με την ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου.
Πηγή – περισσότερα: newsit.gr









