Σοκ έχει προκαλέσει στην κοινωνία του Αγρινίου ένα τραγικό περιστατικό που συνέβη το πρωί.
Ο λόγος για πτώση γυναίκας από μπαλκόνι 3ου ορόφου. Το συμβάν σημειώθηκε στις 11.00 περίπου το πρωί, στην οδό Διαμαντή.
Πρόκειται για 53χρονη που πληροφορίες θέλουν να αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας . Η γυναίκα έπεσε σε ακάλυπτο χώρο με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή της .









