ΣΕΕΔΑ για ελιά καλαμών: Η χθεσινή απόφαση αποτελεί δικαίωση των προσπαθειών

- Advertisement -spot_img

Τα μέλη της προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής του Συλλόγου Εμπόρων και Επιχειρηματιών Δήμου Αγρινίου με αφορμή την χθεσινή απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας για το θέμα της Ελιάς Καλαμών θέλει να δηλώσει τα πιο κάτω:

Η χθεσινή απόφαση αποτελεί δικαίωση των προσπαθειών που από κοινού έκαναν τα Επιμελητήρια Αιτωλ/νίας, Λακωνίας και Φθιώτιδας σε μια προσπάθεια στήριξης των ελαιοπαραγωγών και των Εξαγωγέων και με την παρούσα επιστολή θέλουμε να συγχαρούμε τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Αιτωλ/νίας Παναγιώτη Τσιχριτζή για τις συνεχείς προσπάθειες των τελευταίων χρόνων και την τελική δικαίωση των, καθώς επίσης τους Προέδρους των Επιμελητηρίων Λακωνίας και Φθιώτιδας και για την σύμπλευση που έκαναν για ένα τόσο σημαντικό ζήτημα, όπως επίσης την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ,την ΠΕΜΕΤΑ και όλους τους φορείς που συμμετείχαν σε αυτή την προσπάθεια .

Ευχόμαστε πάντα να επικρατεί πνεύμα και διάθεση συνεργασίας και να έχουμε ανάλογες επιτυχίες για το καλό όλων !!!

Για την προσωρινή Διοικούσα επιτροπή

Ο Πρόεδρος 

Κωστίκογλου Σωκράτης

Ο Γεν . Γραμματέας

Γιοπάνος Ιωάννης

- Advertisement -spot_img
Latest news
- Advertisement -
Related news

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ