Στο πένθος βυθίστηκε η Αχαϊα μετά την είδηση του θανάτου του Δημάρχου Αιγιάλειας, Δημήτρη Καλογερόπουλου.
Ο δήμαρχος Αιγιαλείας Δημήτρης Καλογερόπουλος, «έφυγε» από τη ζωή μετά από πολυήμερη «μάχη» που έδωσε στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πατρών όπου νοσηλευόταν μετά από εγκεφαλική αιμορραγία.
Τα ξημερώματα της Κυριακής 29 Σεπτεμβρίου ο Δημήτρης Καλογερόπουλος υπέστη εγκεφαλική αιμορραγία και διακομίσθηκε εσπευσμένα στο ΠΓΝΠ στο Ρίο περίπου στις 2.30.
Οι γιατροί είχαν κρίνει την κατάσταση της υγείας του μη αναστρέψιμη. Μπήκε αμέσως στην Εντατική, αλλά οι γιατροί δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα… Απλώς του χορήγησαν «βαριά» φαρμακευτική αγωγή, κρατώντας τον σε βαθιά καταστολή, μήπως και υποχωρούσε κάπως το οίδημα που προκάλεσε την «έκρηξη».
Ο Δήμαρχος Αγρινίου Γιώργος Παπαναστασίου εξέφρασε τα συλλυπητήρια του για την απώλεια του Δημάρχου Αιγιαλείας Δημήτρη Καλογερόπουλου – αναλυτικά:
«Δύσκολο να πιστέψουμε ότι ο Δημήτρης Καλογερόπουλος δεν είναι πλέον μαζί μας.
Μέχρι τελευταία στιγμή άσκησε το λειτούργημα του με γνώμονα πάντα το καλό των συμπολιτών του. Aποχαιρετώ με συγκίνηση τον συνάδελφο Δήμαρχο Δημήτρη Καλογερόπουλο που σφράγισε την πολυετή πορεία του στην Αυτοδιοίκηση με αφοσίωση και συνέπεια.
Τα ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένειά του», αναφέρει ο Δήμαρχος Αγρινίου.









