Παρελθόν αποτελεί από τον Παναγρινιακό ο Βασίλης Ξανθόπουλος μετά και την εντός έδρας ήττα από τον Διγενή Νεοχωρίου που ήταν και η 3η σε 3 εντός έδρας αγώνες πρωταθλήματος και η 4η συνολικά για τον Παναγρινιακό, με αποτέλεσμα να είναι στην προτελευταία θέση του βαθμολογικού πίνακα.
Η διοίκηση της ομάδας, έκανε δεκτή την παραίτησή του, ενώ παράλληλα τον ευχαρίστησε για την προσφορά του στην ομάδα.
Η ανακοίνωση του Συλλόγου:
Η διοίκηση του Παναγρινιακού κάνει δεκτή την παραίτηση του Βασίλη Ξανθόπουλου μετά από την εντός έδρας ήττα από τον Διγενή Νεοχωρίου.
Κατόπιν συζήτησης με την διοίκηση έγινε δεκτή η παραίτησή του σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία για τον Παναγρινιακό. Ο προπονητής που για δύο σεζόν στη Γ’ Εθνική διατήρησε την ομάδα μας στην κατηγορία και μας χάρισε μοναδικές στιγμές, φεύγει πάνω απ’ όλα σαν φίλος γράφοντας τη δική του ιστορία στον Παναγρινιακό.
Τον ευχαριστούμε για όλα όσα πρόσφερε στο Σύλλογό μας το διάστημα παρουσίας του και ευχόμαστε καλή συνέχεια στην προπονητική του καριέρα.