Ο Πρώην Αναπληρωτής Διοικητής του Γ.Ν. Αιτωλοακαρνανίας του Ν.Μ. Μεσολογγίου «Χατζηκώστα»Πάνος Παπαδόπουλος εξέδωσε δελτίο τύπου για το Νοσοκομείο Μεσολογγίου, μέσω του οποίου τονίζει μεταξύ πολλών άλλων πως: “είναι σε αποσύνθεση και κωματώδη κατάσταση το Νοσοκομείο Μεσολογγίου”
Αναλυτικά το δελτίο τύπου του κ. Παπαδόπουλου:
Μια ματιά στο πρόγραμμα εφημέρευσης, σήμερα Σάββατο 24/5/2025 με ταυτόχρονη επίσκεψη στο Νοσοκομείο Μεσολογγίου, το επιβεβαιώνει.
Έχουμε λοιπόν:
-
Η Καρδιολογική Κλινική δεν εφημερεύει.
-
Η Χειρουργική Κλινική υποστηρίζεται (;) από έναν ιατρό, εξωτερικό συνεργάτη, με μπλοκάκι.
-
Η Παθολογική Κλινική υποστηρίζεται μόνο από έναν παθολόγο επιμελητή.
-
Η Μαιευτική – Γυναικολογική Κλινική έχει ουσιαστικά κλείσει (οι ιατροί μετακινήθηκαν στο Αγρίνιο).
-
Η Ορθοπεδική Κλινική δεν εφημερεύει.
-
Το Αναισθησιολογικό Τμήμα δεν εφημερεύει.
-
Παιδίατρος δεν υπάρχει πλέον (συνταξιοδοτήθηκε).
-
Οι μονήρεις ειδικότητες (νευρολόγος, οφθαλμίατρος) έχουν πάψει προ πολλού να υπάρχουν λόγω συνταξιοδότησης και μη αναπλήρωσής τους (τριετία).
Και κάποιοι “σφυρίζουν” αδιάφορα:
-
Οι κκ Μητσοτάκης και Άδωνις μοιράζουν βραχιολάκια στα ΤΕΠ. Εδώ καλύτερα να έρθουν να τα μοιράσουν στις γάτες που θα απομείνουν…
-
Η κα Διοικήτρια αγωνιά για την τοποθέτησή της σε άλλο νοσοκομείο ή την επανατοποθέτησή της εδώ, καθότι το έργο είναι ιδιαίτερης βαρύτητας και αποτελεσματικότητας… Για του λόγου το αληθές 16 έως 17 μόνιμοι ιατροί απέμειναν στο Νοσοκομείο!
-
Ο κ. Δήμαρχος βρίσκεται στο Final Four στο Αμπού Ντάμπι για την αγαπημένη του ομάδα. Δικαίωμά του βέβαια, όπως δικαίωμά μας είναι να υποστηρίζουμε ότι είναι ανύπαρκτος στη στήριξη του νοσηλευτικού ιδρύματος!
-
Οι κυβερνητικοί βουλευτές διαγκωνίζονται με τον Υπουργό Υγείας, ποιον εκλεκτό Διοικητή / Διοικήτρια θα τοποθετήσουν σε Αγρίνιο και Μεσολόγγι.
Και εμείς “φορτσάρουμε” τις μηχανές μας για τη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές και για τις υπερβολικές προσδοκίες των 200 χρόνων.
Όλα καλά;
Θα επιτρέψουμε άραγε στον εαυτό μας, όλοι και ο καθένας ξεχωριστά, να βλέπουμε το τρένο να περνάει χωρίς να αντισταθούμε και να το τοποθετήσουμε στην σωστή κατεύθυνση; Εσείς τι λέτε;
Π. Παπαδόπουλος
Πρώην Αναπληρωτής Διοικητής
Γ.Ν. Αιτωλ/νίας Ν.Μ. Μεσολογγίου «ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑ»









