Ορατόριο «Ω Γλυκύ μου Έαρ» την Δευτέρα 22 Απριλίου, στην Παλαιά Δημοτική Αγορά Αγρινίου

- Advertisement -spot_img

Την Δευτέρα 22 Απριλίου 2024 και ώρα 20:00 στην Παλαιά Δημοτική Αγορά Αγρινίου θα λάβει χώρα το Ορατόριο «Ω Γλυκύ μου Έαρ» μέρος της δράσης Psaltica Musica Byzantina© της Χορωδίας Αγία Σκέπη Αγρινίου.

Το μουσικό έργο ερμηνεύει η Γυναικεία Βυζαντινή – Παραδοσιακή Χορωδία «Αγία Σκέπη» Αγρινίου.

Καλλιτεχνική Επιμέλεια: Χρυσούλα Τασολάμπρου.

Συμμετέχουν οι μουσικοί Χρήστος Ζήσης και Γιώργος Λιούλιος.

Επίτιμος καλεσμένος ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Ιεροψαλτών Ελλάδος (ΟΜΣΙΕ) κ. Κωνσταντίνος Πολίτης.

Η δράση τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού, του Δήμου Αγρινίου και της Ιεράς Μητρόπολης Αιτωλίας & Ακαρνανίας.

- Advertisement -spot_img
Latest news
- Advertisement -
Related news

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ