ΚΑΠΗ Αγίου Δημητρίου: Έψαλλαν τα κάλαντα στον Δήμαρχο Αγρινίου (φωτο)

- Advertisement -spot_img

Τα Χριστουγεννιάτικα κάλαντα έψαλλαν μέλη και εργαζόμενοι του ΚΑΠΗ Αγίου Δημητρίου στον Δήμαρχο Αγρινίου.

Ο Γιώργος Παπαναστασίου ευχήθηκε Καλά Χριστούγεννα με οικογενειακή ευτυχία: «Ας γιορτάσουμε τη Γέννηση του Χριστού εμβαθύνοντας στο πραγματικό μήνυμα των ημερών που είναι μήνυμα αγάπης, ειρήνης και αλληλεγγύης. Εύχομαι υγεία και χαρά σε κάθε σπίτι, σε κάθε γιορτινό τραπέζι. Χρόνια Πολλά, Καλά Χριστούγεννα»

- Advertisement -spot_img
Latest news
- Advertisement -
Related news

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ