Μετά από 3 χρόνια (τελευταία φορά ήταν το 2019) πραγματοποιήθηκε σήμερα Εσπερινός μετ’ αρτοκλασίας στο εξωκλήσι των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης, πάνω από το Μενίδι.
Η προσέλευση του κόσμου ήταν μεγάλη και παρακολούθησαν με κατάνυξη και συγκίνηση την Ιερά Ακολουθία.
Ο Σύλλογος Γυναικών Μενιδίου “Ερωδιός ” προσέφερε γλυκά και νερό στους προσκυνητές.

https://sociologyalert.blogspot.com/









