Ένα πανέμορφο ουράνιο τόξο έκανε την εμφάνισή του το απόγευμα της Τρίτης (07/10/2025) πάνω από το Αγρίνιο, χαρίζοντας μοναδικές εικόνες στους κατοίκους της πόλης και των γύρω περιοχών.
Μετά την απογευματινή βροχή και ενώ τα σύννεφα υποχωρούσαν, ο ήλιος βρήκε την ευκαιρία να ξεπροβάλει, δημιουργώντας το εντυπωσιακό φαινόμενο που χρωμάτισε τον ουρανό με όλες τις αποχρώσεις της παλέτας των χρωμάτων.
Τυχεροί όσοι βρέθηκαν σε ψηλότερα σημεία και μπόρεσαν με ευκολία να απολαύσουν την υπέροχη εικόνα του ουρανού.
Το ουράνιο τόξο ήταν ορατό σχεδόν σε όλη την πόλη, από το κέντρο μέχρι την περιοχή του Αγίου Κωνσταντίνου.
Παρά το φθινοπωρινό σκηνικό των τελευταίων ημερών, η φύση απέδειξε για ακόμη μία φορά πως ξέρει να χαρίζει στιγμές ομορφιάς και αισιοδοξίας, υπενθυμίζοντας ότι μετά τη βροχή… έρχεται πάντα το φως.
Ο μουντός και υγρός καιρός μας κούρασε και όπως φαίνεται τα φαινόμενα βρίσκονται προς το τέλος τους.









