Ευχαριστίες κατοίκου του Αγρινίου προς τον ιατρό – καρδιολόγο, Ιάσωνα Σκοτινιώτη

- Advertisement -spot_img

Ο Γεώργιος Αγγελίδης, κάτοικος Αγρινίου, ευχαριστεί δημόσια τον ιατρό – καρδιολόγο, κύριο Ιάσωνα Σκοτινιώτη για τον τρόπο αντιμετώπισης συγγενικού του προσώπου σε σοβαρό πρόβλημα υγείας. Τονίζει ότι η ανθρωπιά του και η εξαιρετική του ιατρική κατάρτιση συνέβαλε στην ευχάριστη κατάληξη της περιπέτειας.

Αναλυτικά:

“Aισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω δημόσια τον ιατρό καρδιολόγο κύριο Ιάσωνα Σκοτινιώτη, για τον τρόπο που αντιμετώπισε συγγενικό μου πρόσωπο, όταν του προέκυψε σοβαρό πρόβλημα υγείας.

Η ανθρωπιά του και η εξαίρετη ιατρική του κατάρτιση συνέβαλαν στο να έχει ευχάριστη κατάληξη η περιπέτεια του συγγενούς μου.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον ΑΝΘΡΩΠΟ και ΙΑΤΡΟ, Ιάσωνα!!”

Με εκτίμηση,
Γεώργιος Αγγελίδης
κάτοικος Αγρινίου

- Advertisement -spot_img
Latest news
- Advertisement -
Related news

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ