Υπο έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε το μεσημέρι της Τετάρτης (16/07/2025) στον Δήμο Ξηρομέρου .Αξιοσημείωτο είναι γεγονός ότι υπήρξαν τρις εστίες φωτιάς στην ίδια περιοχή σε απόσταση η μια με την άλλη 500 – 800 μέτρα .Οι φωτιές εκδηλώθηκαν μετά τη 13.00 και στην επιχείρηση κατάσβεσης συμμετείχαν δυνάμεις του Π.Σ από Μεσολόγγι, Αγρίνιο και Αμφιλοχία. Συγκεκριμένα 8 οχήματα της Π.Υ και πάνω από 20 πυροσβέστες έδωσαν μάχη με τις φλόγες, επίσης συνέδραμαν ο Δήμος Ξηρομέρου με μία υδροφόρα όπως και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας . Από αέρα ρίψεις νερού έκανε ένα αεροπλάνο Πετζετέλ.
Η φωτιές τέθηκαν υπο έλεγχο περίπου στις 6 το απόγευμα κάνοντας στάχτη πάνω από 7 στρέμματα αγροτολιβαδική έκταση και απειλώντας προς στιγμή καλλιέργειες ακτινίδιών. Στο πεδίο της μάχης των πυροσβεστικών δυνάμεων βρέθηκε και ο Περιφερειακός Διοικητής Περιφερειακής Πυροσβεστικής Διοίκησης Δυτικής Ελλάδας Αρχιπύραρχος, Κωνσταντίνος Γόντικας.
Ο Δήμος Ξηρομέρου σε ανακοίνωσή του αναφέρει:
Δύο εστίες φωτιάς ξέσπασαν σήμερα στις 1:40 μ.μ. περίπου, στις θέσεις Σουπί –
διαταύρωση προς Πηγάδια και Μαργωνέικα πλησίον εγκατάστασης Απ. Βελόνα.

Παρόν άμεσα στα σημεία της φωτιάς, μαζί με την Πυροσβεστική Υπηρεσία Μεσολογγίου, ο
Δήμος Ξηρομέρου, με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Σωτήρη Μακρή συνδράμοντας με τα δικά
του μέσα και το προσωπικό πυροπροστασίας.
Αυτή την στιγμή οι εστίες της φωτιάς έχουν ελεγχθεί απόλυτα.
Εφιστούμε ξανά προσοχή σε όλους τους πολίτες.

Δεν ξεχνάμε ότι βρισκόμαστε σε αντιπυρική περίοδο και δεν ανάβουμε φωτιά για κανένα
λόγο.
Ζητάμε από τους πολίτες να ενημερώνουν άμεσα την Πυροσβεστική Υπηρεσία και τον Δήμο
Ξηρομέρου, όταν αντιλαμβάνονται ότι σε κάποιο σημείο έχει πιάσει φωτιά.
Προανάκριση για τα αίτια της φωτιάς, διενεργεί η Πυροσβεστική Υπηρεσία Μεσολογγίου.
ΕΚ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ












