Στο επίκεντρο της αντιπαράθεσης στο Αγρίνιο βρίσκεται η απόφαση για την αντικατάσταση του ιστορικού λογότυπου του ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου, με τη δημοτική παράταξη «Αγρίνιο – Ανοιχτό και Πράσινο» να ζητά εξηγήσεις από τη Δημοτική Αρχή.
Η παράταξη καλεί τη δημοτική διοίκηση σε ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας, υποστηρίζοντας ότι το ζήτημα δεν αφορά μόνο μια αισθητική αλλαγή, αλλά εγείρει ζητήματα θεσμικής λειτουργίας, διαφάνειας και σεβασμού στην πολιτιστική ταυτότητα της πόλης. Η ανακοίνωση:
ΤΟ «ΑΓΡΙΝΙΟ – ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟ»ΚΑΛΕΙ ΣΕ ΛΟΓΟΔΟΣΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΔΗΠΕΘΕ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
Στις 26 Ιουνίου 2026, ημέρα Παρασκευή και ώρα 19:00, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου η Δημοτική Παράταξη «ΑΓΡΙΝΙΟ – ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟ» ΚΑΛΕΙ την Δημοτική Αρχή σε ΛΟΓΟΔΟΣΙΑ (3η ειδική συνεδρίαση) σχετικά με την αντικατάσταση του ιστορικού λογότυπου του ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου, ενός εικαστικού έργου που έχει συνδεθεί με την πολιτιστική ταυτότητα της πόλης του Αγρινίου.
Έχουμε θεσμική ευθύνη και υποχρέωση να ελέγξουμε τη Δημοτική Αρχή διότι το ζήτημα αυτό είναι εξόχως πολιτικό και θεσμικό και αφορά στην τήρηση των αρχών της νομιμότητας, της διαφάνειας, της λογοδοσίας των διοικήσεων, και στο κύρος ενός Οργανισμού που αποτελεί πολύτιμη και πολυεπίπεδη παρακαταθήκη για την πόλη μας.
Αγρίνιο, 25/06/2026
Γραφείο Τύπου Δημοτικής Παράταξης
«ΑΓΡΙΝΙΟ – ΑΝΟΙΧΤΟ & ΠΡΑΣΙΝΟ»









