Αρτοποιοί Αγρινίου: Το Μ. Σάββατο αγοράζουμε ψωμί για τέσσερις ημέρες

- Advertisement -spot_img

Το σωματείο αρτοποιών Αγρινίου και περιχώρων «Η Δήμητρα» ενόψει της εορτής του Πάσχα ενημερώνει τους καταναλωτές του ότι το Μεγάλο Σάββατο (04.05.2024) θα πρέπει να προμηθευτούν ψωμί για τέσσερις ημέρες.

Συγκεκριμένα, εξαιτίας του ότι την Τρίτη (07.05.2024) μετά το Πάσχα τα αρτοποιεία θα παραμείνουν κλειστά (μεταφορά αργίας Πρωτομαγιάς).

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου εύχεται σε όλους καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση.

- Advertisement -spot_img
Latest news
- Advertisement -
Related news

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ