Απίστευτες εικόνες στις Φυτείες – Άνοιξε “κρατήρας” δίπλα σε σπίτια (φωτο)

- Advertisement -spot_img

Με το πρώτο φως της ημέρας φάνηκε το μέγεθος μιας επικίνδυνης καθίζησης του εδάφους, στο χωριό Φυτείες του Δήμου Ξηρομερου, με δημιουργία «κρατήρα» εντός της κοινότητας και δίπλα σε κατοικίες.

Ο Δήμος Ξηρομέρου, έκανε γνωστό πως από την πρώτη στιγμή βρίσκεται σε επικοινωνία με το Ινστιτούτο Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΙΓΜΕ) και την Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών (ΔΑΕΦΚ).

Δείτε φωτογραφίες:

- Advertisement -spot_img
Latest news
- Advertisement -
Related news

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ