Ο Γεώργιος Αγγελίδης, κάτοικος Αγρινίου, ευχαριστεί δημόσια τον ιατρό – καρδιολόγο, κύριο Ιάσωνα Σκοτινιώτη για τον τρόπο αντιμετώπισης συγγενικού του προσώπου σε σοβαρό πρόβλημα υγείας. Τονίζει ότι η ανθρωπιά του και η εξαιρετική του ιατρική κατάρτιση συνέβαλε στην ευχάριστη κατάληξη της περιπέτειας.
Αναλυτικά:
“Aισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω δημόσια τον ιατρό καρδιολόγο κύριο Ιάσωνα Σκοτινιώτη, για τον τρόπο που αντιμετώπισε συγγενικό μου πρόσωπο, όταν του προέκυψε σοβαρό πρόβλημα υγείας.
Η ανθρωπιά του και η εξαίρετη ιατρική του κατάρτιση συνέβαλαν στο να έχει ευχάριστη κατάληξη η περιπέτεια του συγγενούς μου.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον ΑΝΘΡΩΠΟ και ΙΑΤΡΟ, Ιάσωνα!!”
Με εκτίμηση,
Γεώργιος Αγγελίδης
κάτοικος Αγρινίου









