Ανάρτηση του Λευτέρη Αυγενάκη για την συνάντησή του με τον Πρόεδρο του ΤΕΕ, Γιώργο Στασινό

- Advertisement -spot_img

Η ανάρτηση του Λευτέρη Αυγενάκη για την συνάντησή του με τον Πρόεδρο του ΤΕΕ, Γιώργο Στασινό

Πρωινή κουβέντα με τον αγαπητό φίλο και Πρόεδρο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας Γιώργο Στασινό!

Κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια βλέπετε, με τη μακρά και δυνατή φιλία μας να έχει σταθεί αφορμή για μια άριστη συνεργασία σε όλα τα επίπεδα!

Μιλήσαμε για το φλέγον ζήτημα της διαχείρισης νερού, για τα εγγειοβελτιωτικά και αντιπλημμυρικά έργα που βάζουμε μπροστά, αλλά και για πιθανές τεχνικές λύσεις για να τα δρομολογήσουμε, σε μια συζήτηση, μέσα από τα μάτια… δύο Μηχανικών!

Ενόψει των εκλογών του ΤΕΕ που βρίσκονται μπροστά μας, η Δημοκρατική Κίνηση Μηχανικών συσπειρώνεται και βγαίνει μπροστά!

 

- Advertisement -spot_img
Latest news
- Advertisement -
Related news

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ