Aγρίνιο: “Μια συναυλία αλληλεγγύης – Μια κοινωνία δίπλα στα παιδιά της”

- Advertisement -spot_img

Μια συναυλία αλληλεγγύης

Ο Δήμος Αγρινίου ενημερώνει ότι η προγραμματισμένη συναυλία «Στην πόλη των χρησμών» του μουσικού σχήματος «Ατρόπον», η οποία θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 29 Ιουνίου στο θερινό Δημοτικό Κινηματογράφο «Ελληνίς», θα αποτελέσει παράλληλα μια πράξη αλληλεγγύης και κοινωνικής ευθύνης προς τα τρία παιδιά οικογένειας της πόλης μας που πρόσφατα βίωσαν την απώλεια και της μητέρας τους.

Η συναυλία παραμένει με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα υπάρχει ειδικός χώρος προαιρετικής οικονομικής συνεισφοράς για όσους επιθυμούν να στηρίξουν τα παιδιά και το μέλλον τους.

Η πρωτοβουλία αυτή δεν προέκυψε έπειτα από αίτημα της οικογένειας ούτε αποτελεί πράξη ελεημοσύνης. Αντιθέτως, εκφράζει την αυθόρμητη ανάγκη της τοπικής κοινωνίας να σταθεί δίπλα σε τρία παιδιά που καλούνται να διαχειριστούν μια ιδιαίτερα δύσκολη συνθήκη ζωής και να αποδείξει ότι στις δύσκολες στιγμές κανείς δεν είναι μόνος.

Η ανταπόκριση των πολιτών αποτελεί μια έμπρακτη έκφραση αγάπης, ευθύνης και συμπαράστασης, με απόλυτο σεβασμό στην αξιοπρέπεια της οικογένειας.

Για τον συντονισμό της πρωτοβουλίας και την παροχή πληροφοριών, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την επιτροπή υποστήριξης:

Βασίλειος Νικάκης – τηλ. 6945458376
• Χριστίνα Μπαλάσκα – τηλ. 6945592492

Ο Δήμος Αγρινίου καλεί τους πολίτες να συμμετάσχουν σε αυτή την πρωτοβουλία αλληλεγγύης, αξιοποιώντας την ευκαιρία που προσφέρει η συναυλία για μια έμπρακτη έκφραση στήριξης προς τα παιδιά. Μια συλλογική πράξη προσφοράς που επιβεβαιώνει ότι στις δύσκολες στιγμές, η τοπική κοινωνία παραμένει παρούσα.

«Μια κοινωνία δίπλα στα παιδιά της».

- Advertisement -spot_img
Latest news
- Advertisement -
Related news

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ