Το Σωματείο Συνταξιούχων ΙΚΑ Αιτωλοακαρνανίας στηρίζει των απεργιακό αγώνα που δίνουν οι εργαζόμενοι στους κλάδους των Κατασκευών, του Γάλακτος-Τροφίμων-Ποτών και στον Επισιτισμό-Τουρισμό και απευθύνει κάλεσμα συμμετοχής στην αυριανή (24.6.26) απεργιακή συγκέντρωση.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, με μια φωνή δίνουν απάντηση στην εργοδοσία, την κυβέρνηση και το κράτος, απαιτώντας υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, με αυξήσεις στους μισθούς και σύγχρονα συγκρότημα δικαιώματα (ωράρια, συνθήκες υγείας και ασφάλειας κ.α.). Ο αγώνας τους είναι δίκαιος και αναγκαίος!
Και συμπληρώνει:
Οι εταιρίες και οι όμιλοι, θησαυρίζουν αυξάνοντας συνεχώς τα κέρδη τους, πατώντας πάνω στο αντεργατικό οπλοστάσιο όλων των κυβερνήσεων, που διαχρονικά πουλάνε «φύκια για μεταξωτές κορδέλες», ότι με την ενίσχυση της ανάπτυξης και την αύξηση της πίτας, θα κερδίσουν και οι εργαζόμενοι.
Οι πραγματικοί μισθοί παραμένουν πίσω ακόμα και από το 2011 στη συντριπτική πλειοψηφία, με την ακρίβεια να τσακίζει το εισόδημά τους, όταν η εντατικοποίηση και η έλλειψη μέτρων υγείας-ασφάλειας, που θεωρούνται κόστος, στοιχίζουν ακόμα τη ζωή στους εργάτες.
Οι συνταξιούχοι νοιώθουν κι αυτοί στο πετσί τους, αυτή την πολιτική όταν από τις περικοπές μας εισπράττει το κράτος 10,5 δισεκατομμύρια τον χρόνο, όταν τα πρωτογενή πλεονάσματα από την δυστυχία μας έφθασαν πέρσι, τα 11,5 δις και φέτος 4,4 το πρώτο 3μηνο του έτους.
Αυτά τα δις γίνονται επενδυτικά πακέτα και φοροαπαλλαγές στους κατασκευαστικούς, αγροτοδιατροφικούς και τουριστικούς ομίλους για να σπάνε τα ρεκόρ κερδών τους, στις πλάτες μας.
ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΖΙΚΟΤΕΡΗ, ΜΑΧΗΤΙΚΟΤΕΡΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΑΖΙΚΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ, ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΜΑΣ!
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ & ΣΥΝΑΦΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ, ΣΤΙΣ 10:30 ΠΜ (24.6.26), ΣΤΟΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ, ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΥ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ.









