Με επτά (7) πυγμάχους έλαβε μέρος ο Ηρακλής Αγρινίου στην νεοσύστατη διοργάνωση πυγμαχίας BOXING EMPIRE που πραγματοποιήθηκε στην πυγμαχούπολη της Πάτρας από τον ΜΙΛΩΝ ΠΑΤΡΑΣ και υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Πυγμαχίας.
Με τη συμμετοχή σωματείων της ελληνικής ομοσπονδίας πυγμαχίας απ’ όλη την Ελλάδα.
Οι αθλητές του Ηρακλή Αγρίνιου πραγματοποιήσαν εξαιρετικές εμφανίσεις απέναντι σε δυνατούς αντιπάλους απ’ όλη την Ελλάδα.
Ο προπονητής του Γ.Σ. Ηρακλή Αγρινίου, Γιώργος Καψιμάλης, συγχαίρει τους Τσιμπιδάκη Παναγιώτη, Κωστάκη Φωτεινή, Καψιμάλη Δήμητρα, Γιγκλά Άγγελο, Τσετζέλη Χρήστο, Κατσικογιάννη Ιωάννη και Γιγκλά Παύλο.
Πάρα πολλά συγχαρητήρια και στον διοργανωτή σύλλογο, Μίλωνα Πάτρας και τον προπονητή του Πελεκούδα Ηλία για την πραγματικά πολύ καλή διοργάνωση πυγμαχίας.

























