Phygital Banking | Η νέα εποχή της τραπεζικής εμπειρίας
Η Eurobank εισάγει νέα πρότυπα στον χώρο της τραπεζικής, επενδύοντας στρατηγικά στο καινοτόμο μοντέλο Phygital. Η προσέγγιση αυτή συνδυάζει τεχνολογικά εργαλεία αιχμής με την αξία της προσωπικής σχέσης, προσφέροντας μια εμπειρία που ανταποκρίνεται πλήρως στις σύγχρονες ανάγκες του πελάτη. Το μοντέλο Phygital δεν αποτελεί απλώς τεχνολογική καινοτομία, αλλά στρατηγική επιλογή που επαναπροσδιορίζει την τραπεζική εμπειρία, θέτοντας τον πελάτη στο επίκεντρο. Παράλληλα, αξιοποιείται η τεχνογνωσία και ο επαγγελματισμός του ανθρώπινου δυναμικού, ώστε η εξυπηρέτηση να αποκτά ουσία, ταχύτητα και προστιθέμενη αξία.
Εγκαίνια Future Branch στο Αγρίνιο | Νέα εποχή εξυπηρέτησης
Τη Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2025, η Διοίκηση της Eurobank, παρουσία του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου, κ. Γιώργου Π. Ζανιά και του Αναπληρωτή Διευθύνοντος Συμβούλου, κ. Ιάκωβου Γιαννακλή, εγκαινίασε το Κατάστημα Νέας Γενιάς (Future Branch) στο Αγρίνιο, στην οδό Αδελφών Παπαστράτου 3.
Το κατάστημα έχει σχεδιαστεί με στόχο να προσφέρει μια πλήρη τραπεζική εμπειρία, ενσωματώνοντας προηγμένες λειτουργίες και τεχνολογικές λύσεις που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις. Το νέο κατάστημα στο Αγρίνιο αποτελεί μέρος του στρατηγικού σχεδιασμού της Eurobank για τον μετασχηματισμό του δικτύου της, με στόχο την πανελλαδική κάλυψη μέσω καταστημάτων Νέας Γενιάς.
Στην εκδήλωση, η οποία ξεκίνησε με τον καθιερωμένο αγιασμό, παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και θεσμικοί φορείς της περιοχής, υπογραμμίζοντας τη σημασία της επένδυσης για την τοπική κοινωνία όσο και την ευρύτερη περιφέρεια.
Δέσμευση στην καινοτομία και τον πελάτη
Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, κ. Γιώργος Π. Ζανιάς, ανέδειξε τη διαχρονική δέσμευση της Τράπεζας στην καινοτομία και την κοινωνική προσφορά, σημειώνοντας: «Η Eurobank σταθερά και με συνέπεια αναδεικνύει και υποστηρίζει πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ευημερία όλων. Με την υιοθέτηση του Phygital μοντέλου επιβεβαιώνει την αδιαπραγμάτευτη δέσμευσή της ότι ο πελάτης θα βρίσκεται πάντοτε στο επίκεντρο της στρατηγικής της.».
Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και επικεφαλής Retail & Digital Banking, κ. Ιάκωβος Γιαννακλής, δήλωσε: «Στην Eurobank επενδύουμε συστηματικά σε ένα τραπεζικό μοντέλο που συνδυάζει την τεχνολογία με την ανθρώπινη επαφή, ανταποκρινόμενο στις συνεχώς εξελισσόμενες απαιτήσεις των πελατών μας. Στόχος μας είναι να τους προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη εμπειρία, με τα φυσικά καταστήματα και τα ψηφιακά κανάλια να λειτουργούν συμπληρωματικά, εξασφαλίζοντας εύκολη πρόσβαση, ταχύτητα και προσωποποιημένες λύσεις.».
Future Branches | Το δίκτυο της νέας τραπεζικής εμπειρίας
Τα πρώτα Καταστήματα Νέας Γενιάς εγκαινιάστηκαν στην Αθήνα, στις οδούς Βουκουρεστίου και Κοραή τον Νοέμβριο του 2021. Στη συνέχεια, το δίκτυο επεκτάθηκε σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Χαλκιδική, Αλεξανδρούπολη, Πάρο, Ρέθυμνο και Αγρίνιο. Με ένα δίκτυο Future Branches που επεκτείνεται σταθερά και με στρατηγική στόχευση, με νέα σημεία υπό σχεδιασμό, η Eurobank ενισχύει την πανελλαδική της παρουσία.
Σχεδιασμός με επίκεντρο τον πελάτη | Τεχνολογία & ανθρώπινη επαφή
Τα Future Branches αξιοποιούν τεχνολογίες αιχμής για να απλοποιήσουν τις καθημερινές συναλλαγές και να απελευθερώσουν χρόνο και χώρο για ουσιαστική επικοινωνία. Τα παραδοσιακά γκισέ έχουν αντικατασταθεί από διαδραστικά service bars, ενώ στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους υποδοχής οι πελάτες ενημερώνονται μέσω οθονών και multimedia μέσων. Οι ειδικά διαμορφωμένοι χώροι με ηχομόνωση προσφέρουν ένα ήρεμο και ασφαλές περιβάλλον για εξατομικευμένες συζητήσεις, ενισχύοντας την εμπιστευτικότητα και την ποιότητα εξυπηρέτησης.
Προσβασιμότητα & Συμπερίληψη | Τράπεζα για όλους
Το κατάστημα Νέας Γενιάς στο Αγρίνιο, όπως και ολόκληρο το δίκτυο Future Branches της Eurobank, έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την καθολική προσβασιμότητα και τη συμπερίληψη. Στο πλαίσιο αυτής της φιλοσοφίας, ενσωματώνει λειτουργίες που διευκολύνουν την εξυπηρέτηση Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ), με σεβασμό στις αρχές ισότιμης πρόσβασης και ποιοτικής εξυπηρέτησης.
Πιο αναλυτικά, με σεβασμό στη συμπερίληψη, η Eurobank διαθέτει:
-
Όλα τα Κέντρα Αυτόματων Συναλλαγών (ΚΑΣ) και τα μηχανήματα ενημέρωσης βιβλιαρίων (PPUs) σε κατάλληλο ύψος για χρήστες αμαξιδίου,
-
Περισσότερα από 1.200 ATM με φωνητική πλοήγηση για άτομα με προβλήματα όρασης, καθώς και γραφή Braille για διευκόλυνση της προσβασιμότητας,
-
Περισσότερα από 120 ΑΤΜ σε κατάλληλο ύψος, για χρήστες αμαξιδίου, τοποθετημένα σε κεντρικά καταστήματα,
-
Υπηρεσία εξυπηρέτησης κωφών και βαρήκοων πελατών μέσω v-Banking, με δυνατότητα βιντεοκλήσης στη νοηματική γλώσσα,
-
«Αισθητηριακό χάρτη» για κάθε κατάστημα Νέας Γενιάς, ο οποίος έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την εταιρεία Happy Act, για άτομα στο φάσμα του αυτισμού. Ο χάρτης υποδεικνύει σημεία αποφόρτισης και συνοδεύεται από τον «Οδηγό αισθητηριακής προσβασιμότητας» που είναι διαθέσιμος στο http://www.eurobank.gr/.
-
Ειδική ενότητα στο eurobank.gr για την προσβασιμότητα, με πληροφορίες ανά είδος αναπηρίας, καθώς και το ψηφιακό έντυπο «Οδηγός εξυπηρέτησης για τα άτομα με αναπηρία», που προσφέρει αναλυτικές οδηγίες ανά κανάλι επικοινωνίας και συναλλαγής
Επιπρόσθετα, το σύστημα NEMO Q προσφέρει αυτόματη προτεραιότητα εξυπηρέτησης σε άτομα με αναπηρία, χωρίς δήλωση κατά την είσοδο στο κατάστημα, εφόσον έχει καταχωρηθεί στην Τράπεζα η ψηφιακή κάρτα αναπηρίας. Επιπλέον, οι πελάτες με αναπηρία απολαμβάνουν προνομιακή πρόσβαση σε επιλεγμένα προϊόντα.
Βιωσιμότητα & ESG | Συνδυάζοντας την τεχνολογία με την κοινωνική ευθύνη
Τα Future Branches έχουν σχεδιαστεί με βάση τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές βιωσιμότητας, ενσωματώνοντας υλικά φιλικά προς το περιβάλλον και λειτουργίες που μειώνουν το οικολογικό αποτύπωμα.
Η αξιοποίηση ψηφιακών μέσων καταργεί την ανάγκη για έντυπο υλικό, ενώ οι εκτυπώσεις περιορίζονται χάρη στην ηλεκτρονική υπογραφή και αποστολή εγγράφων. Με αυτόν τον τρόπο, η Τράπεζα περιορίζει την κατανάλωση χαρτιού και ενισχύει ενεργά την περιβαλλοντική συνείδηση.
Η στρατηγική αυτή ευθυγραμμίζεται με τις αρχές ESG, προάγοντας την κοινωνική ένταξη, την τεχνολογική ετοιμότητα και την υπεύθυνη επιχειρηματικότητα. Η βιωσιμότητα για την Eurobank δεν είναι απλώς τεχνική προδιαγραφή – είναι αξία που διαπερνά κάθε πτυχή του σχεδιασμού, ενισχύοντας την κοινωνική ευθύνη και την περιβαλλοντική συνείδηση.
Καινοτομώντας 24/7 | Η τεχνολογία στην υπηρεσία του πελάτη
Στο Phygital μοντέλο αποτυπώνεται έμπρακτα η πολυετής και στρατηγική επένδυση της Eurobank στην τεχνολογία και την απλοποίηση διαδικασιών, με στόχο την εξοικονόμηση χρόνου και την αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη. Τα τελευταία τρία χρόνια, η Τράπεζα έχει υλοποιήσει σημαντικές επενδύσεις στην Ελλάδα και τις θυγατρικές της στην Κύπρο, τη Βουλγαρία, το Λουξεμβούργο και το Λονδίνο, αναβαθμίζοντας τεχνολογικές υποδομές και αναπτύσσοντας ευέλικτες, καινοτόμες λύσεις.
Η καινοτομία αποτελεί διαχρονικό πυλώνα της στρατηγικής της Eurobank για περισσότερες από τρεις δεκαετίες, με στόχο την αδιάλειπτη υποστήριξη των πελατών της, 24/7. Μέσα από τα ψηφιακά κανάλια m-Banking και e-Banking, η Τράπεζα προσφέρει προηγμένες υπηρεσίες, διατηρώντας σταθερά υψηλή ποιότητα στην ανθρώπινη προσέγγιση. Εστιάζοντας στη στρατηγική mobile–first, μέσω της εφαρμογής Eurobank mobile app, παρέχει:
-
Άνοιγμα πρώτου λογαριασμού με άμεση έκδοση άυλης χρεωστικής κάρτας (virtual debit).
-
Πάνω από 3.000 διαθέσιμες συναλλαγές και αιτήσεις για νέα προϊόντα.
-
Ανέπαφες πληρωμές και συναλλαγές ATM μέσω Apple pay και Google Pay™.
-
Εξειδικευμένες mobile υπηρεσίες, όπως το €pistrofi app, που υποστηρίζει το πρόγραμμα επιβράβευσης loyalty.
Ιδιαίτερη απήχηση έχει και η πρωτοποριακή υπηρεσία v-Banking, την οποία η Eurobank εισήγαγε πρώτη στην ελληνική αγορά. Η υπηρεσία εξυπηρετεί ήδη περισσότερες από 20.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις και 8.000 πελάτες Personal Banking, προσφέροντας ευελιξία, άνεση και αποτελεσματικότητα.
Ο πελάτης εξυπηρετείται από τον δικό του χώρο, σε συνεργασία με στέλεχος της Τράπεζας, χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία σε κατάστημα. Επιπλέον, η υπηρεσία διευκολύνει την ηλεκτρονική χρηματοδότηση (e-χρηματοδότηση) τόσο για επιχειρηματικά όσο και για στεγαστικά προϊόντα, συνιστώντας βασικό πυλώνα σύγχρονης τραπεζικής εμπειρίας._