Σπουδαίες επιδόσεις για τον ΓΑΣ Αγρινίου στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16 στη Θήβα

- Advertisement -spot_img

Ο ΓΑΣ Αγρινίου πανηγυρίζει δύο μεγάλες διακρίσεις στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16 που διεξήχθη στη Θήβα το Σάββατο 19 Ιουλίου.

Σε κάθε αγώνισμα συμμετείχαν οι 8 καλύτεροι αθλητές στην Ελλάδα σε αυτή την κατηγορία.

Το σύλλογο του ΓΑΣ, εκπροσώπησαν ο Θανάσης Τσιπετός που κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο δρόμο των 1000μ. και ο Ηλίας Λαμπρόπουλος που τερμάτισε στην έκτη θέση με νέο ατομικό ρεκόρ στα 2000μ. με φυσικά εμπόδια.

Ένα τεράστιο ΜΠΡΑΒΟ στους αθλητές μας και στον προπονητή τους Μπάμπη Ποσονίδη για τη συγκλονιστική τους προσπάθεια και τη σταθερά ανοδική τους πορεία.

Η σκληρή δουλειά και το πάθος τους μάς γεμίζουν περηφάνια! Συνεχίζουμε ακόμα πιο δυνατά, τονίζεται στην ανακοίνωση του Συλλόγου.

- Advertisement -spot_img
Latest news
- Advertisement -
Related news

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ