Εκδήλωση με θέμα : «Πανάγιος Τάφος – Το Μνημείο και το Έργο»

- Advertisement -spot_img

Το Εργαστήρι «Παναγία Ελεούσα» σε συνεργασία με τον Δήμο Αγρινίου και το ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας διοργανώνουν εκδήλωση, υπό την αιγίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Αιτωλίας και Ακαρνανίας, με κεντρική ομιλήτρια την Καθηγήτρια του Μετσόβιου Πολυτεχνείου και μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας κ. Αντωνία Μοροπούλου.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 4 Απριλίου , στις 7.00 μ.μ, στο Παπαστράτειο Μέγαρο με θέμα : «Πανάγιος Τάφος – Το Μνημείο και το Έργο».

- Advertisement -spot_img
Latest news
- Advertisement -
Related news

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ