Αγρίνιο: Σύλληψη άνδρα για κλοπή

- Advertisement -spot_img

Συνελήφθη, χθες το βράδυ, στο Αγρίνιο, από αστυνομικούς της ΟΠΚΕ της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Αγρινίου, ένας ημεδαπός άνδρας, ο οποίος εκμεταλλευόμενος ολιγόλεπτη απουσία ιδιοκτήτη περιπτέρου, αφαίρεσε το χρηματικό ποσό των (231) ευρώ.

- Advertisement -spot_img
Latest news
- Advertisement -
Related news

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ