Hμερίδα για την υδατοκαλλιέργεια πραγματοποιήθηκε το Σάββατο στην αίθουσα συνεδριάσεων “Sivota Diamond Spa Resort” , στα Σύβοτα.
Η υδατοκαλλιέργεια ως μοχλός Ανάπτυξης και εξωστρέφειας και η συμβολή της στην οικονομία της Θεσπρωτίας, ήταν ο τίτλος της ημερίδας.
Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων , Γιώργος Γεωργαντάς , έδωσε το παρών , ενώ μίλησε και στην κάμερα της τηλεόρασης του Αχελώου για την ημερίδα, την βοήθεια στην οικονομία και την έκδοση του προεδρικού διατάγματος για τις ΠΟΑΥ.
Στην αίθουσα και ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας , Παναγιώτης Τσιχριτζής.
Αναλυτικά όλο το ρεπορτάζ, μπορείτε να το παρακολουθήσετε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της τηλεόρασης του Αχελώου, στις 21.15









