Σε επιφυλακή οι Υγειονομικές αρχές μετά τον θάνατο βρέφους από οξεία ηπατίτιδα

- Advertisement -spot_img

Σε εγρήγορση βρίσκονται οι υγειονομικές αρχές μετά την καταγραφή του πρώτου θανάτου ενός βρέφους 13 μηνών από οξεία ηπατίτιδα αγνώστου αιτιολογίας. Το βρέφος, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΕΟΔΥ, εισήχθη σε ιδιωτική παιδιατρική κλινική λόγω εμπύρετου από διημέρου και νωθρότητας. Από τις εξετάσεις που διενεργήθηκαν διαπιστώθηκε ηπατική ανεπάρκεια και εγκεφαλικό οίδημα και παρά τις προσπάθειες των ιατρών δυστυχώς κατέληξε. Μέχρι σήμερα στη χώρα μας έχουν δηλωθεί άλλα 11 περιστατικά, τα οποία πληρούν τα κριτήρια του «πιθανού κρούσματος» οξείας ηπατίτιδας άγνωστης αιτιολογίας σε παιδιά, σύμφωνα με τον ορισμό του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας. Πάντως οι ειδικοί τονίζουν πως δεν υπάρχει λόγος πανικού από τους γονείς.

- Advertisement -spot_img
Latest news
- Advertisement -
Related news

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ